Concentración do día 24 na Mariña diante do hospital e dos centros de saúde

IMG-20180124-WA0060

Na Voz de Galicia

VIVEIRO / LA VOZ 25/01/2018 05:00 H

Como cada miércoles, ayer volvieron a registrarse protestas en defensa de la sanidad pública ante los centros de salud de la comarca y ante el Hospital da Costa. Desde la Plataforma na Defensa da Sanidade Pública da Mariña están satisfechos de que después de medio año de concentraciones, los vecinos y el personal sanitario sigan arropando este tipo de protestas, con las que también reivindican mayor gestión para el hospital mariñano, critican la supresión del área sanitaria de A Mariña y exigen que en el hospital mariañno no se pierdan servicios médicos en favor del centro hospitalario de Lugo.

Por otra parte, miembros de la plataforma sanitaria tenían previsto reunirse ayer a última hora para valorar la cifra de solicitudes de mariñanos interesados en participar en la manifestación que tendrá lugar el día 4 de febrero, a partir de las 12.00 horas, en Santiago, en defensa de la sanidad pública.

Los autobuses para desplazase a Compostela serán gratuitos y los interesados en participar pueden anotarse llamando a los teléfonos 982 58 18 61, 982 14 06 54 o 667 05 20 58. Pendiente del último balance, en Viveiro podría ya haber confirmada la salida de al menos dos autobuses completos.

2 opiniones sobre “Concentración do día 24 na Mariña diante do hospital e dos centros de saúde

    1. A Mariña sempre na vangarda defendendo a sanidade pública.
      Levo seguindo a súa actividade e traballo dende hai meses. Se todo o País fose A Mariña esta reforma sanitaria xa estaba no caixón fai meses.
      Ánimo!

      Gústame

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s